Ledencommissie

Dit jaar met de ledencommissie hebben wij ons weer ingezet voor het organiseren van de introductieweek en het ledenweekend. De introductieweek wordt elke jaar georganiseerd voor de eerstejaars, om alvast kennis te maken met de opleiding, maar ook met de stad Enschede. Dit jaar bedacht de introcommissie van het Saxion om de introductieweek wat te veranderen. Dit was een aardige uitdaging, maar we zien uit naar een leuke en gezellige week! Het ledenweekend is elk jaar rond het einde van september. Het weekend staat in het teken van elkaar beter leren kennen en leuke spellen spelen. Het weekend is een leuk moment voor de eerstejaars om de ouderejaars te leren kennen.

Wil jij ook de introductieweek of ledenweekend organiseren? Solliciteer dan voor 30 september!

Groetjes Manuela, Jade, Ivo, Thom, Daphne, Isabelle en Alexandra.