Bestuur info

Het bestuur houd de vereniging draaiende: zo organiseren we evenementen, beheren we de financiën, communiceren we met leden en andere verenigingen en zorgen we voor een hechte vereniging die jouw studententijd gezelliger en leerzamer maakt!

Dag functie

Voorzitter: Contact met saxion en andere verenigingen behouden en het leiden van vergaderingen en algemene ledenvergaderingen (ALV)

Secretaris: De mailing, ledenbestand en stagebank bijhouden, bijlessen regelen, notuleren bij vergaderingen en ALV’s en de privacyregeling toepassen.

Penningmeester: Financiën bijhouden

Algemene functie

Functionaris interne zaken: Contact behouden met de opleiding en academie en het beheren van de sociale media.

Functionaris externe zaken: Het regelen en contact houden met sponsoren en merchandise ontwerpen