Raad van Toezicht

De Raad van Toezicht (RvT) is een adviserend orgaan binnen sv. IDent. De RvT is er om het bestuur te ondersteunen bij het besturen van de vereniging. De RvT geeft het bestuur waar nodig advies. Daarnaast kan het bestuur ook altijd beroep doen op de adviezen van de RvT. De RvT bestaat uit leden met verschillende achtergronden en ervaringen. Hierdoor heeft de RvT een realistisch beeld van wat er gaande is binnen de vereniging.

Heb jij vragen of wil iets bespreken met de RvT? Dan kan je dat via onderstaand formulier doen. Het invullen van je naam en contactgegevens zijn niet verplicht dus wil je anoniem blijven dan is dit mogelijk.
Contactformulier RvT

Lijkt het jou interessant en leuk om je aan te sluiten bij de RvT? Solliciteer dan nu via onderstaand formulier.
Solliciteer hier voor de RvT!