Alumnicommissie

Op dit moment is de alumnicommissie slapende.

De alumnicommissie organiseert voor de alumni leden eens per jaar een activiteit om samen te komen. Hierbij wordt altijd een activiteit afgesloten met een hapje en een drankje om weer even bij te praten met je oude studiegenootjes van vroeger.

Ook wilt de commissie eens per jaar een borrel voor de huidige leden voor sv. IDent organiseren om zo contact met de vereniging te houden. Hier kunnen eventuele stage mogelijkheden en informatie voorzieningen verstrekt worden aan de leden van sv. IDent.

Je kunt lid worden van de alumni vereniging op het moment dat je bent begonnen met afstuderen. Inschrijven kan via de website van sv. IDent, door een mail te sturen naar ons emailadres of met een inschrijfformulier in het IDent kantoor. Voor vragen zijn wij altijd te bereiken via ons emailadres alumni@sv-ident.nl.

Wil jij deze commissie weer in leven blazen? Stuur dan een mailtje naar voorzitter@sv-ident.nl