Mediacommissie

Dit jaar als mediacommissie hebben we iedere maand de eer gehad om de nieuwsbrief te schrijven. Hierbij hebben we de leden van de maanden mogen interviewen, lekkere gerechten en drankjes mogen maken en natuurlijk nog de feestjes/borrels mogen reviewen. Naast elke maand een mooie nieuwsbrief neerzetten, zijn we ook druk bezig geweest met de 4n6. In de 4n6 wordt er teruggeblikt op het afgelopen studiejaar. Van het ledenweekend naar de studiereis, de batavierenrace en nog leuke interviews. Hiermee houden we jullie op de hoogte van wat er zich afspeelt binnen IDent, maar ook in het forensische werkveld. Als je bij één van de feesten aanwezig bent geweest, dan zou ik je best doen om jezelf te spotten in deze mooie 4n6!

Wil jij komend jaar meehelpen met het schrijven van de nieuwsbrieven en de 4n6? Solliciteer snel voor 30 september!

Groetjes Kyra, Manuela, Kiara, Pien, Ivo, Rana en Ilse.