Public Relations commissie

De PR-commissie houdt zich bezig met het maken, behouden en verbeteren van contact tussen de vereniging en bedrijven. Dit wordt gedaan zodat er niet alleen meer naamsbekendheid en zichtbaarheid voor de vereniging komt, maar ook om te kijken of de vereniging en de bedrijven een afspraak kunnen aangaan waarin de partijen iets kunnen betekenen voor elkaar. Zo zijn wij dit jaar bezig gegaan met het zoeken van sponsoren voor sv. IDent en de Batavierenrace. Ook worden de jaarlijkse excursiedagen door de PR-commissie georganiseerd (afgelopen jaar naar Eindhoven). Houd jij ervan om een aanspreekpunt te zijn voor bedrijven en netwerken, dan past de PR-commissie goed bij jou. Solliciteer snel voor 30 september!

Groetjes, Kyra, Jade, Thomas en Susan.