Activiteitencommissie

De Activiteitencommissie heeft de mouwen afgelopen jaar goed opgestroopt en de beste excursies bedacht en georganiseerd. Zo hebben onze leden extra goed leren mikken bij het lasergamen en hebben deze vooruitgang mogen laten zien op een schietbaan in Enschede. Ook hebben ze het extra leuk gehad bij gezelligheidsactiviteiten zoals een gezellig (kerst)diner. De hersenen van de leden zijn ook goed gegroeid door de interessante lezingen over bijvoorbeeld forensische opsporing en informatieve excursies naar bijvoorbeeld de rechtbank, schietbaan en de snijzaal. Voor volgend jaar staan we in ieder geval al klaar met nog een heleboel leuke activiteiten en lezingen totdat we deze nobele taak mogen doorgeven.

Wil jij nu ook in de activiteitencommissie? Solliciteer dan snel voor 30 september!

Groetjes Kyra, Manuela, Pien, Marisa, Mark en Anne Marit.